تفاوت بین روکش زیرکونیوم و روکش چینی چیست؟

امروزه، افراد معمولاً روکش های زیرکونیومی یا چینی را روی ساختارهای دندانی خود یا نواقص دندانی خود اعمال می کنند که با آن احساس ناراحتی می کنند. با این روش درمانی، دندان های از دست رفته پر می شوند یا ساختارهای کج دندان صاف می شوند. ساختارهای آسیب دیده دندان که باعث پایین آمدن اعتماد به نفس و بد خلقی افراد در طول روز می شود، اکنون با چنین روش های درمانی به گذشته تبدیل شده است. علاوه بر این، اختلالات در ساختارهای دندانی نیز ساختار فک و ساختار لب را مختل می کند. تا زمانی که اقدامات احتیاطی صورت نگیرد، ساختار لب و چانه لازم را نخواهید داشت و ظاهر بدی خواهید داشت. روکش زیرکونیوم ازمیر اکنون کنار گذاشتن این مشکلات بسیار ساده تر است.

پوشش زیرکونیوم چیست؟

پوشش زیرکونیوم نوعی پوشش بدون فلز است. این پوشش ها که در انواع خاصی از کوره ها ایجاد می شوند، به سرامیک تبدیل می شوند و در پوشش های دندانی کاربرد فراوانی دارند. پوشش زیرکونیوم ازمیر شعبه یکی از کلینیک هایی است که بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه می دهد. این پوشش ها که توسط پزشکان حاذق و متخصص در این زمینه انجام می شود پس از معاینه مشخص صورت می گیرد. ساختار فک، ساختار دهان و لب افراد در استفاده از این روش درمانی از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل باید توسط پزشکان معاینه شود و سپس برنامه ریزی شود. به علاوه ساختار دندان باید برای این پوشش ها مناسب باشد. در غیر این صورت نمی توان این درمان را با ساختار دندان ناسازگار انجام داد. با تکنیک های مختلف باید این سازه را از قبل به حالت مناسب رساند.

ویژگی های کلی پوشش زیرکونیوم که مزایای مختلفی دارد به شرح زیر است:

  • در برابر شکستگی و ترک خوردن بسیار مقاوم است.
  • مقاومت در برابر خوردگی بالایی دارد.
  • این یک سازه فلزی نیست.
  • با لثه ها هماهنگی دارد.
  • دارای قابلیت انتقال نور است. به همین دلیل، دندان ها در طول روز بسیار درخشان تر به نظر می رسند.
  • دارای ساختاری طولانی مدت است.
  • حساسیت به سرما کم است.
  • تغییر رنگ حداقل است.
  • در برابر حساسیت فلزی مفید است زیرا حاوی فلز نیست.
  • سطحی براق و صاف دارد.

روکش دندان پرسلن چیست؟

امروزه درمان روکش دندان چینی به اندازه زیرکونیوم ارجحیت دارد. می توان گفت که این دو درمان پوشش دندان از استفاده طولانی مدت پشتیبانی می کنند. با این حال، آنها کیفیت های مشابهی دارند، اما کیفیت های مختلفی را نیز شامل می شوند. روکش دندان پرسلن تکنیکی است که روی دندان هایی که به دلایل مختلف آسیب دیده اند چسبانده می شود. این روش هرگز به دندان آسیب نمی رساند. روکش دندان چینی که به دندان آسیب نمی رساند و عمر دندان را طولانی می کند نیز در اصلاح دندان های کج کمک زیادی به افراد می کند. دندان چینی ازمیر شما می توانید برای این گونه مشکلات با شعبه راه حل ارائه دهید.

تفاوت روکش های زیرکونیوم و پرسلن

این پوشش ها که کیفیت های مشابهی با یکدیگر دارند، کیفیت های متفاوتی نیز دارند. می توانیم این تفاوت ها را به صورت زیر فهرست کنیم:

  • روکش دندان زیرکونیوم ساختاری است که با آخرین تکنولوژی تولید شده است. با ماده ای که دارد کاملا با دندان ها سازگار می شود. با این حال، ما نمی توانیم این را برای روکش های چینی بگوییم. روکش دندان چینی که با تکنولوژی کمی قدیمی‌تر تولید می‌شود، ممکن است در برخی موارد نتواند با لثه سازگار شود. به همین دلیل، مردم عموماً پوشش زیرکونیوم را ترجیح می دهند.
  • از آنجایی که پوشش زیرکونیوم حاوی فلز نیست، زردی زیر دندان ها ایجاد نمی شود. اما به دلیل وجود فلز در پوشش دندان چینی، ممکن است پس از مدت زمان مشخصی روی دندان زرد شود. در هر دو حالت، افراد باید به ساختارهای دندانی توجه کنند و به طور منظم تعمیر و نگهداری کنند.
  • روکش های لمینیت ظاهر زیبایی ندارند. از آنجایی که آنها در یک ساختار مات هستند، نمی توانند یک تصویر روشن را نشان دهند. با این حال، زیرکونیوم که دارای ساختار زیبایی و ویژگی انتقال نور است، تضمین می کند که افراد در طول روز ساختار دندانی درخشان و سفیدی داشته باشند.
  • در تکنیک روکش دندان زیرکونیوم، هر مشکل ترکی که باید تجربه شود با ماده موجود در آن حل و درمان می شود. با این حال، چنین راه حلی برای پوشش دندان چینی وجود ندارد. ترک متوقف شده و آسیب بیشتری به دندان وارد می کند.
  • پوشش زیرکونیوم بسیار بادوام است. هرگز از حرکاتی مانند فشردن و انقباض در دهان آسیب نمی بیند. با این حال، روکش دندان چینی ساختار کمی ضعیف تری نسبت به این وضعیت نشان می دهد. می تواند آسیب ببیند و در اثر ضربه آسیب ببیند. برای ساختار بسیار قوی تر، پوشش زیرکونیوم باید ترجیح داده شود.
  • قیمت دندان زیرکونیومیبا فناوری های در حال توسعه، می توان آن را با قیمت های مقرون به صرفه به مردم ارائه داد. قیمت دندان چینی از آنجایی که این یک روش درمانی قدیمی است، در حال حاضر با قیمت های مقرون به صرفه ترجیح داده می شود.

قیمت روکش دندان لمینیت

قیمت دندان چینی ازمیر و ازمیر قیمت تاج دندان زیرکونیومدر شرایط امروزی با بهترین قیمت به مردم عرضه می شود. افرادی که روی دندان های خود بیماری دارند و می خواهند تحت درمان قرار گیرند، می توانند درمان خود را در کلینیک ازمیر انجام دهند. قیمت دندان چینی ازمیر با شعبه خود، مقرون به صرفه ترین قیمت ها و کمپین های ترکیه ارائه می شود. مردم باید با پزشک خود مصاحبه کنند تا یاد بگیرند که چگونه در مورد این مسائل برنامه ریزی کنند. پس از مصاحبه، می توان با بحث در مورد اینکه کدام پوشش دندان مناسب تر است، تصمیم گرفت. توصیه هایی که در این زمینه از پزشکان خود دریافت خواهید کرد، برای شما مفید خواهد بود. می توانید سوالات را در ذهن خود بپرسید و تمام علامت های سوال را پاک کنید. در هر دو روش، حساسیت به احساس درد در سطوح بسیار پایین است. بنابراین به راحتی می توانید روکش دندان خود را انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *