آیا مراجعه به دندانپزشک در طول همه گیری بی خطر است؟

این بیماری همه گیر که در سراسر جهان مؤثر است، بر بسیاری از جنبه های زندگی تأثیر منفی گذاشته است. یکی از بخش هایی که تحت تاثیر منفی این بیماری همه گیر قرار گرفته، بخش سلامت است. در این مدت افراد اضطراب زیادی را برای مراجعه به بیمارستان ها و پلی کلینیک ها تجربه می کنند. به خصوص افرادی که مشکلات دندانی و دهانی دارند، دندانپزشکی پیشگیری او مرتب قرارهای خود را به تعویق می اندازد. در مطالعه ای که توسط انجمن دندانپزشکی آمریکا انجام شد، نتیجه گیری شد که تنها 1 درصد از دندانپزشکان یا متخصصان مراقبت های بهداشتی که در این کشور کار می کنند مثبت بوده اند. علت اینکه افراد شاغل در بخش بهداشت به این ویروس مبتلا نمی‌شوند تنها در این دوره نیست، بلکه در مطالعات عقیم‌سازی که سال‌ها در حال انجام است و سیاست‌های اعمال شده برای محافظت از بیماری‌ها است.

اگر نمی خواهید در این مدت به هیچ بیمارستان یا کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید درمان دندانپزشکی در منزل شما همچنین می توانید از خدمات استفاده کنید. نادیده گرفته شدن مشکلات دهان و دندان نه تنها سلامت دهان و دندان را به خطر می اندازد، بلکه بر سلامت عمومی نیز تأثیر منفی می گذارد. شما باید به محض مشاهده علائم دهان و مشکلات دندانی که باعث بسیاری از بیماری ها مانند قلب و عروق خونی می شود، با دندانپزشک خود وقت بگیرید. یک مشکل جزئی دهان و دندان نادیده گرفته شده در صورت عدم درمان می تواند منجر به آسیب جدی تری شود.

بسیاری از انجمن های دندانپزشکی نشان داده اند که اگر دندانپزشکان اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهند، می توان درمان های دهان و دندان را انجام داد. می‌توانید از پلی‌کلینیک‌ها یا بیمارستان‌هایی که در آن‌ها مطالعات استریلیزاسیون بالا انجام می‌شود، و از دندانپزشکان مورد اعتمادتان وقت بگیرید.

ما به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی سعادت آباد، تمام اقدامات بهداشتی و بهداشتی لازم را با حفظ سلامت شما بالاتر از هر چیز دیگری انجام می دهیم. مطالعات استریلیزاسیون بالا برای همه چیز از محیطی که در آن درمان اعمال می شود تا مواد مورد استفاده اعمال می شود. شما می توانید با خیالی آسوده ما را انتخاب کنید.

چرا درمان های دندانپزشکی را نباید به تعویق انداخت؟

اگرچه تصور می شود مشکلات دندانی فقط به دهان مربوط می شود، اما در واقع به طور مستقیم بر سلامت عمومی تأثیر می گذارد. مشکلات دندانی و دهانی که بر سلامت عمومی و کیفیت زندگی فرد تأثیر می گذارد به هیچ وجه نباید نادیده گرفته شوند. از دست دادن دندان، پوسیدگی دندان، اختلالات لثه از جمله مشکلات دهان و دندان است که بیشترین تأثیر را بر سلامت عمومی فرد می گذارد. درمان‌های عصب کشی شهرک غرب، درمان کیست‌های دهان، کشیدن دندان، پوسیدگی دندان که در دوره همه‌گیری نادیده گرفته می‌شوند، ممکن است باعث مشکلات جدی‌تر و بزرگ‌تر شوند.

مشکلات دندانی و دهانی که به دلیل کووید-19 از آنها غفلت می کنید می تواند باعث عفونت ریه، بیماری های قلبی و مشکلات مختلف در دندان ها و دهان شود. علاوه بر این، در نتیجه تمیز کردن نامنظم دندان ها و دهان یا روش های نادرست مسواک زدن که باعث آسیب های دهانی می شود، باکتری ها می توانند با وارد شدن به گردش خون به سایر اندام ها برسند.

برخی از افراد مبتلا به بیماری قلبی در معرض خطر بیشتری برای ایجاد این باکتری هستند. بنابراین نباید از مشکلات دهان و دندان خود غافل شوند. علاوه بر تمیز کردن دهان و دندان، مراقبت‌ها و درمان‌های حرفه‌ای دندان‌پزشکی و دهان را نیز نباید نادیده گرفت.

از آنجایی که مشخص نیست همه‌گیری کووید-19 چقدر طول می‌کشد، توصیه نمی‌شود در این دوره از درمان‌های ضروری دهان و دندان خود غافل شوید. اگر یک بیماری جزئی دندان و دهان درمان نشود، می تواند باعث پوسیدگی دندان، از دست دادن دندان و همچنین بیماری های عروقی و قلبی شود. بنابراین باید با موسساتی که اقدامات بهداشتی لازم را انجام می دهند و درمان های دندانی و دهانی شما را انجام می دهند، قرار ملاقات بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *