بیمه ایمپلنت دندان (آنچه باید بدانید)


آیا می دانستید که 3 میلیون آمریکایی ایمپلنت دندان دارند و این تعداد سالانه نزدیک به 500000 نفر افزایش می یابد؟ ایمپلنت های دندانی که به عنوان یکی از ایمن ترین و قابل پیش بینی ترین روش های دندانپزشکی محسوب می شوند ، به سرعت در حال تبدیل شدن به درمان انتخابی برای از بین رفتن دندان های از دست رفته در اثر عفونت ، آسیب یا پوسیدگی است. وقتی جراحی ایمپلنت دندان را انتخاب می کنید ، اعتماد به نفس در لبخند شما امکان پذیر است.

یافتن بیمه دندانپزشکی که ایمپلنت های دندانی را پوشش می دهد ، می تواند چالش برانگیز باشد زیرا این نوع عمل به عنوان دندانپزشکی زیبایی طبقه بندی می شود. اکثر برنامه های بیمه دندانپزشکی روش های زیبایی را پوشش نمی دهند ، به این معنی که شما باید تمام جیب خود را پرداخت کنید – اما همیشه اینطور نیست. در حالی که ممکن است برای یافتن بیمه ایمپلنت دندان مشکل داشته باشید ، گزینه های دیگر-مانند برنامه های پس انداز دندان برای ایمپلنت-می تواند تسویه حساب را کمی ساده تر کند.

در زیر ، درباره ایمپلنت های دندانی ، هزینه های مربوط به عمل ، نحوه اطلاع از اینکه آیا بیمه دندانپزشکی دارید و ایمپلنت ها را پوشش می دهد ، و برنامه های جایگزین دندانپزشکی که در صورت نداشتن بیمه شما باید در نظر بگیرید ، بیشتر بدانید.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت های دندانی جایگزین های مصنوعی ریشه دندان هستند که در استخوان فک یا قسمت بالای دهان قرار می گیرند و به عنوان پایه ای محکم برای حمایت از تاج ، پل یا پروتز عمل می کنند. ایمپلنت های دندانی مدرن بیش از 30 سال است که در دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرند و قوی ترین ، سالم ترین و طبیعی ترین گزینه برای جایگزینی دندان های از دست رفته هستند.

ایمپلنت دندان بدون بیمه دندان چقدر است؟

ایمپلنت های دندانی هزینه هر دندان بین 1600 تا 8200 دلار بدون بیمه دندان است. هزینه ایمپلنت دندان در نهایت به متغیرهای مختلفی مانند محل دندان ، تعداد دندان ها ، عمل دندانپزشکی انتخاب شده و عوامل دیگر بستگی دارد.

از آنجا که اکثر برنامه های بیمه دندان این روش زیبایی را پوشش نمی دهد ، ما نمی توانیم هزینه بیمه ایمپلنت دندان را تخمین بزنیم. به خاطر داشته باشید که برخی از برنامه های بیمه دندانپزشکی ممکن است بخشی از عمل را مانند موارد ضروری پرداخت کنند کشیدن دندان یا روکش هایی که معمولاً با عمل کاشت دندان همراه هستند ، حتی اگر به خود ایمپلنت کمک نکنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نرخ های قیمت ، مراجعه کنید میانگین پس انداز نمونه 1Dental برای برنامه ترجیحی ، که شامل هزینه متوسط ​​درمان بدون بیمه دندانپزشکی است.

چگونه بفهمیم بیمه دندانپزشکی شما ایمپلنت دندان را تحت پوشش قرار می دهد یا خیر

در اینجا نحوه:

  1. پوشش دندانپزشکی موجود خود را بررسی کنید
  2. درک کنید که از جیب چه چیزی پرداخت خواهید کرد
  3. حداکثر سالانه خود و محل سال خود را پیدا کنید
  4. گزینه بازپرداخت را در برنامه فعلی خود بررسی کنید
  5. در صورت داشتن هرگونه سوال با ارائه دهنده بیمه خود تماس بگیرید
  6. برای برنامه های پیشنهادی که ایمپلنت های دندانی را پوشش می دهد ، با دندانپزشک خود صحبت کنید

برای جزئیات بیشتر:

پوشش بیمه دندانپزشکی موجود خود را بررسی کنیدبه در حالی که ممکن است دشوار باشد بیمه دندانپزشکی خود را درک کنید، مهم است که پوشش موجود خود را به طور کامل بررسی کنید تا ببینید آیا شامل ایمپلنت های دندانی است یا خیر. اگر این کار را انجام دهد نه پس انداز ایمپلنت را شامل می شود ، سپس ممکن است بخواهید طرحی را که ممکن است این روش را پوشش دهد ، آنلاین جستجو کنید.

بدانید چه چیزی از جیب خود پرداخت خواهید کرد. با این حال ، به خاطر داشته باشید که هنگام بررسی نمی توانید به طور کامل از هزینه های جیب خود جلوگیری کنید درمان ایمپلنت دندان، به ویژه برای آنچه معمولاً کار دندانپزشکی زیبایی محسوب می شود.

حداکثر سالانه خود و محل سال خود را بیابیدبه خط مشی موجود خود را بررسی کنید تا ببینید آیا حداکثر مبلغ سالانه خود را که بیشترین مبلغی است که بیمه شما در سال خواهد پرداخت ، به دست آورده اید یا خیر. در غیر این صورت ، ممکن است هزینه کامل درمان را از جیب خود بر عهده بگیرید.

گزینه بازپرداخت را در برنامه موجود خود بررسی کنید. همچنین ممکن است بخواهید گزینه بازپرداخت را در برنامه موجود خود بررسی کنید. نحوه عملکرد این فرآیند را با شرکت بیمه خاص خود بشناسید و از آن عاقلانه استفاده کنید.

در صورت داشتن هرگونه سوال با ارائه دهنده بیمه دندانپزشکی خود تماس بگیرید. اگر در بررسی این شرایط و قوانین مشکلی دارید ، با ارائه دهنده خود و چند نفر دیگر تماس بگیرید تا سوالات خود را روشن کرده و گزینه های پوشش را مقایسه کنید.

در مورد برنامه های توصیه شده دندانپزشکی برای ایمپلنت با دندانپزشک خود صحبت کنید. دندانپزشک شما همچنین ممکن است منبع مفیدی برای توصیه طرح هایی باشد که ایمپلنت ها را پوشش می دهد. اگر نمی توانید تعیین کنید که آیا سیاست فعلی شما این روش را پوشش می دهد یا خیر ، ممکن است دندانپزشک شما نیز این را بداند.

با برنامه های دندانپزشکی مقرون به صرفه آشنا شوید

آنچه باید درباره بیمه دندانپزشکی که ایمپلنت را تحت پوشش قرار می دهد ، بدانید

اگر بیمه نامه فعلی شما بیمه ایمپلنت دندان را ارائه می دهد ، ممکن است موارد استثنا یا استثنائاتی پنهان داشته باشد. با این حال ، شرط “حذف” برای ایمپلنت لزوماً به این معنا نیست که مزایای کاملاً صفر برای این روش اعمال می شود.

اشاره کوتاه: روش ایمپلنت خود را به عنوان “ترمیم” و نه “جراحی” طبقه بندی کنید ، زیرا برخی از شرکت های بیمه فقط هزینه های “ترمیم” را به شما بازپرداخت می کنند.

به برنامه فعلی خود نگاه کنید و بند سود جایگزین آن را بررسی کنید. همیشه بررسی کنید که آیا به روش مورد نیاز خود با کد ADA صحیح مراجعه می کنید زیرا کوچکترین تفاوت بین روش ها می تواند به معنی تفاوت بین پوشش ایمپلنت و پرداخت کامل از جیب شما باشد.

بدون بیمه؟ روشهای صرفه جویی در کاشت دندان

ایمپلنت های دندانی

اگر شما بیمه دندان ایمپلنت را پوشش نمی دهد یا شما به سادگی بیمه ایمپلنت دندانی ندارید ، شانس ندارید! چند راه عملی وجود دارد که می توانید با خیال راحت هزینه ایمپلنت دندان مورد نظر خود را تامین کنید:

دانشکده های دندانپزشکی

مراجعه به دانشکده دندانپزشکی برای انجام یک عمل یکی از بهترین اسرار در صنعت است. این برنامه ها میزبان دانش آموزان تازه فارغ التحصیل دانشکده دندانپزشکی است که به دنبال کسب تجربه بیشتر با درمان بیماران با هزینه کم هستند. شما می توانید سطح تخصص و مراقبت یکسانی را با کسری از قیمت معمول انتظار داشته باشید.

شایان ذکر است که برخی از دانشکده های دندانپزشکی فقط روش هایی را برای افراد کم درآمد ارائه می دهند و اغلب برنامه های دندانپزشکی را نمی پذیرند. قبل از تعیین وقت قبلی ، حتماً تحقیق کنید.

برنامه های پس انداز دندانپزشکی

اگر هنوز راهی برای دریافت مزایای جراحی ایمپلنت خود پیدا نکرده اید ، ممکن است بخواهید جایگزین مقرون به صرفه آن را جستجو کنید برنامه های پس انداز دندانبه اغلب برای روشهای تخصصی مانند ایمپلنت ، می توانید با این برنامه های دندانپزشکی ، درصد کسر شده ای از درمان ترجیحی خود را بدون کسر و حداکثر دریافت کنید. به هر نوع طرح دندانپزشکی برای ایمپلنت نیاز دارید ، می توانید چندین جایگزین بیمه را بصورت آنلاین پیدا کنید.

طرح های دندانپزشکی که ایمپلنت را می پوشاند

اگر سر خود را می خارانید و می پرسید چگونه می توانید هزینه دندانپزشکی خود را پرداخت کنید تا لبخند خود را کامل کنید ، 1Dental’s برنامه های پس انداز دندان می تواند کمک کند. این برنامه ها به طور خاص برای صرفه جویی در هزینه شما طراحی شده اند هزینه کاشت دندانبه برخلاف بیمه دندانپزشکی ، می توانید از مزایای هیچ کسری ، مشارکت یا مدت طولانی انتظار بهره مند شوید ، در حالی که آرامش لازم را برای رعایت بهترین بهداشت دهان و دندان خود کسب می کنید.

1 برنامه برتر دندانپزشکی برای ایمپلنت

1 دندانپزشکی طرح دندانپزشکی ترجیحی می تواند به شما در صرفه جویی در مراحل مختلف ، از جمله ایمپلنت کمک کند. این برنامه شامل طرح دسترسی به دندان (طراحی شده توسط شبکه Aetna Dental Access) و طرح دندانپزشکی Careington Care 500 می باشد. دسترسی دندانپزشکی به دلیل ارائه دهنده شبکه بزرگتر و صرفه جویی بهتر با متخصصانی مانند جراحان دهان که جراحی ایمپلنت را انجام می دهند ، شناخته شده است. برنامه مراقبت 500 بهترین پس انداز را هنگام مراجعه به دندانپزشک عمومی ارائه می دهد ، اما برای متخصصان نیز پس انداز می کند.

منابع

Dayodental.com | Prosthodontics.com | blog.medstarwashington.org

این محتوا جایگزینی برای مشاوره ، تشخیص یا درمان حرفه ای دندانپزشکی نیست. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد سلامت دهان و دندان خود ، همیشه از دندانپزشک خود کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *