سفید کردن دندان چگونه ساخته می شود؟ – Smyrna Dent


همراه با حرکت های تکنولوژیکی که از نظر سلامت دندان توسعه یافته است، کاربردهای جدید و باکیفیتی آشکار شده است. یکی از آنها است سفید کردن دنداناست. داشتن دندان های سفید آرزوی همه است و بیش از یک روش درمانی و دارویی در این زمینه ایجاد شده است. با این حال، اگرچه چنین کاربردهایی اعمال می شود، اما هیچ راه حل دائمی برای سفید کردن دندان وجود ندارد.

سفیدی دندان ها باعث ایجاد بهداشت، اعتماد به نفس و زیبایی ظاهری در زندگی روزمره می شود. علاوه بر این، سلامت دندان بخش مهمی از زندگی ما است. با این حال، جدا از دلایل فیزیولوژیکی، دندان های سفید به دلایل داخلی-خارجی مانند مصرف سیگار، قهوه و چای آنتی بیوتیکی می توانند جای خود را به رنگ زرد رها کنند.

این تغییر رنگ روی دندان ها را می توان با روش های مختلف درمانی و داروهایی که در محیط خانه یا مطب استفاده می شود سفید کرد. اما از آنجایی که این اپلیکیشن دائمی نیست، بسیاری از افراد به دنبال راه حل های قطعی و دائمی هستند.

یکی از آنها روش بلیچینگ است. این فرآیند سفید کردن است که بیشتر توسط دندانپزشک انجام می شود. در این فرآیند، پزشکان از برخی مواد شیمیایی متشکل از پراکسید هیدروژن، پراکسید کربن و اکسیژن استفاده می کنند. این مواد که هیچ ضرری برای بیمار ندارد، روی مینای دندان مالیده می شود. در این روش که در یک یا دو جلسه بسته به رنگ مینای دندان اعمال می شود، از بازگشت دندان به رنگ اصلی خود اطمینان حاصل می شود.

سفیدی دندان چقدر طول می کشد؟

سفید کردن دندان دو روش مختلف سفید کننده شیمیایی و سبک ترجیح داده می شود. از آنجایی که ژل های سفید کننده استفاده شده در این ناحیه بسیار قوی هستند، حتما باید توسط دندانپزشک استفاده شود.

این فرآیند که با مواد شیمیایی و نور آبی انجام می شود، معمولاً در 4 جلسه 15 دقیقه ای 60 دقیقه طول می کشد. در روش سفید کردن دندان با لیزر، در مجموع 32 دقیقه، 1 دقیقه برای هر دندان طول می کشد. اگرچه روش سفید کردن دندان با لیزر موثرترین روش است، اما این روش توسط اکثر افراد توصیه نمی شود.

ژل درمانی نیز برای سفید کردن دندان استفاده می شود. ژل درمانی نسبت به سایر روش ها روشی کمتر موثر است و پس از استفاده هیچ گونه درد و دردی احساس نخواهید کرد و در عین حال این روش نسبت به سایر روش ها ماندگاری کمتری دارد.

شما می توانید تمام جزئیاتی را که در مورد سفید کردن دندان ها در مورد آن فکر می کنید در کلینیک سفید کننده دندان ازمیر ما بیابید و سوالات خود را بپرسید.

مراقبت های دندانی پس از فرآیند سفید کردن چگونه باید باشد؟

سفید کردن دندان به خلاص شدن از شر لکه ها کمک می کند. مراقبت های پس از درمان بسیار مهم است و خمیر دندان ها و محصولات مشابه زیادی در این زمینه تولید شده است. در صورت عدم توجه به مراقبت از دندان پس از فرآیند سفید کردن، ترمیم می شود. پس از درمان سفید کننده، باید مراقبت های خود را بدون وقفه انجام دهید. فرآیند سفید کردن دندان لکه های قهوه ای و سیاه روی دندان را از بین می برد.

بعد از عمل، گزگز در دندان ها طبیعی است. سوزن سوزن شدن ممکن است بعد از فرآیند سفید کردن مدت زیادی طول بکشد. اگر شدت سوزن سوزن شدن زیاد است، می توانید به کلینیک سفید کننده دندان ازمیر مراجعه کنید. بدین ترتیب اثر گزگز بررسی و روش درمانی لازم اعمال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *