لکه های سیاه روی دندان – Smyrna Dent

لکه های سیاه روی دندان مهمترین مسئله در مورد دندان ها ظاهر دندان است. ایجاد لکه های سیاه روی دندان ها می تواند به طور مستقیم بر زندگی روزمره شما تأثیر بگذارد. برای اینکه شما را در شرایط سخت قرار ندهد و سلامتی شما را تحت تاثیر قرار ندهد، لازم است از افراد متخصص حمایت کنید.

غذاها و محصولاتی که در طول روز مصرف می کنید در وهله اول بر ایجاد لکه های سیاه تاثیر می گذارند. به عنوان مثال، نوشیدنی های اسیدی (کولا، فانتا)، چای و قهوه لکه های سیاه روی دندان می تواند مشکل ایجاد کند با گذشت سالها، ظاهر طبیعی دندان ممکن است بدتر شود. به دلایلی که سن شما به ارمغان می آورد، ممکن است زردی یا لکه جای سفیدی دندان ها را بگیرد. البته مراحل درمانی برای حل آن را نیز به اطلاع شما خواهیم رساند.

علت ایجاد لکه های سیاه روی دندان چیست؟

لکه های سیاه روی دندان ها به دلیل عدم توجه به بهداشت دهان و دندان ایجاد می شود. مسواک زدن، محصولات پاک کننده، دوری از اسیدها از بهترین راه حل ها هستند. اما پس از مصرف با اسید و شکر باعث آسیب به محافظ روی سطح دندان می شود. وقتی توجه نکنید، لکه های قهوه ای و سیاه ظاهر می شوند. در صورت مصرف سیگار، لک شدن اجتناب ناپذیر است. تارتار دندان در افرادی که سیگار می کشند تشکیل می شود و به تدریج سلامت دندان آنها بدتر می شود.

چگونه از شر لکه های سیاه روی دندان خلاص شویم؟

استفاده از نخ دندان، مسواک زدن، دوری از غذاهای اسیدی و شیرین در صدر فهرست مواردی است که باید رعایت کنید. نوشیدنی ها و غذای شما دندان ها را سیاه نمی کند، اما باعث ایجاد لکه می شود. روش های کاربردی خانگی می توانند راه حل های موقتی را ارائه دهند. با این حال، افزایش لکه های سیاه می تواند منجر به نتایج متفاوتی برای سلامت دندان شما شود.

شما باید به طور مرتب دندان های خود را با قرار ملاقات با دندانپزشک چک کنید. لکه بینی می تواند منجر به کبودی، التهاب یا سایر شرایط در آینده شود. حداقل باید هر ساله با مراجعه به معاینات روتین به دندان های خود توجه کنید. دندانپزشکان متخصص در کلینیک دندانپزشکی شبانه روزی با ارائه بهترین راه حل، بهترین خدمات و اطلاعات به محافظت از سلامت دندان شما کمک می کنند. لکه های سیاه روی دندان می تواند منجر به سایش دندان، خراب شدن ساختار آن و از دست دادن دندان در طول زمان شود. در صورت رعایت احتیاط، لبخند شما بدون مشکل از بین نخواهد رفت.

مقاله دیگر ما سفید کردن دندان با مرور عنوان می توانید اطلاعات کسب کنید. می توانید از شماره های صفحه تماس در مورد درمان و فرآیندها نظرات خود را دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *