تورم گونه و صورت پس از دندان درد

بعد از دندان درد باعث تورم گونه و صورت می شود? حذف دندان درد یک فرآیند جدی و دردناک است. بر زندگی روزمره فرد تأثیر منفی می گذارد. تورم اطراف گونه ها و صورت توسط دندان ها ایجاد می شود. ما در پست وبلاگ خود به سوالاتی مانند آنچه که می توان برای وضعیت مربوطه انجام داد، روند درمان چگونه باید مدیریت شود، پاسخ خواهیم داد.

تورم گونه و صورت پس از دندان درد

گاهی حتی در اثر یک ضربه خفیف، ممکن است تورم در ناحیه صورت روی گونه ایجاد شود. از آنجایی که یک ناحیه حساس است، می تواند باعث دندان درد نیز شود. آبسه دندان، مشکلات لثه، دندان های پوسیده منجر به این وضعیت می شود. برای مثال، پوسیدگی دندان باعث عفونت می شود و سپس بدن واکنش نشان می دهد و تورم در آن ناحیه ایجاد می شود. دندان درد هنگامی که شروع می شود، بهتر است بدون اتلاف وقت با پزشک مشورت کنید. دندان درد دیر درمان نشده و دیررس می تواند مشکلات جدی را به همراه داشته باشد تا اینکه روز به روز دندان از بین برود. تورم ناشی از دندان درد می تواند باعث شود که در شب مشکلات خواب را تجربه کنید. می تواند مانع از خوردن شما شود.

چه باید انجام شود؟ همانطور که در قسمت بالا اشاره کردیم، باید با دندانپزشک مشورت شود. با این حال، در مواردی که نمی توانند مستقیماً مراجعه کنند، ممکن است مواردی از تلاش برای درمان با مسکن وجود داشته باشد. از آنجایی که میزان تورم یا آبسه ایجاد شده در آن ناحیه را نمی دانید، در صورت تلاش برای درمان متفاوت، ممکن است شرایط منفی در عفونت دندان ایجاد شود. آنچه در اینجا باید انجام شود در واقع تضمین سلامت دهان و دندان است. مسواک زدن منظم روزانه، نخ دندان کشیدن و پرهیز از نوشیدنی های بسیار گرم یا بسیار سرد اولین چیزهایی است که به ذهن می رسد. از آنتی بیوتیک ها به تنهایی یا با توصیه های محیط خود استفاده نکنید. این درمان و مصرف دارو باید توسط متخصصان تعیین شود.

کلینیک دندانپزشکی گیشا دارای کادری متخصص در زمینه بهداشت دهان و دندان است. هنگامی که با مشکلات دندانی مواجه می شوید یا در طول فرآیندهای دردناکی که ممکن است باعث ایجاد مشکل شود، همیشه همراه شماست.

مقاله دیگر ما که فکر می کنیم ممکن است برای شما جالب باشد. درمان ترمیمی دندان چیست؟ می توانید پست وبلاگ ما را بررسی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *