موارد پیچیده: توانبخشی بار فوری


در کلینیک González Baquero ما چالش ها را دوست داریم و همیشه می خواهیم با بیماران خود یک قدم جلوتر برویم. تیم چند رشته‌ای ما به ما اجازه می‌دهد تا با موارد پیچیده‌تر روبه‌رو شویم تا به بیمار کمک کنیم سلامت دهان خود را به روشی کم تهاجمی و با بهترین نتایج بازیابی کند.

هنگامی که یک بیمار با مشکل مهمی وارد می شود (بسیار اوقات از کلینیک های دیگر که نتوانسته اند بهترین راه حل را ارائه دهند)، اولین هدف انتخاب درمانی است که می تواند زیبایی و عملکرد دندان های فرد را بازگرداند. برای دستیابی به این مهم، داشتن کادری با بهترین متخصصان در هر رشته برای به اشتراک گذاشتن نظرات و ایده ها و تصمیم گیری بهترین جایگزین ممکن برای بیمار مهم است.

پرونده توانبخشی شارژ فوری

ما پرونده پیچیده ای را ارائه می دهیم که اخیراً در کلینیک داشتیم و برای دستیابی به نتایج به بهترین تیم ما نیاز داشت. تصمیم گرفته شده بود که درمان ایمپلنت دندان با بارگذاری فوری اعمال شود و چالش اصلی ما این بود که بیمار بتواند در اولین جلسه کلینیک را ترک کند و پروتزهای موقت ثابت خود را کاملاً کاربردی و آماده استفاده در همان روز کند.

این مورد بسیار پیچیده بود زیرا بیمار دارای یک بریج سیمانی با حفره‌هایی در دندان‌های باقی‌مانده بود، بنابراین نمی‌توان آنها را ترمیم کرد. علاوه بر این ارائه کرد انحراف خط وسط بالایی و دندان ها به دلیل غیبت های قبلی جابجا شده بودند، بنابراین، از نظر زیبایی شناختی، مورد بسیار سختی بود.

موارد پیچیده در کلینیک دندانپزشکی González Baquero: توانبخشی بارگذاری فوری

بیمار الف ارائه کرد لبخند بلند، که در رسیدن به هدف اصلی، که چیزی جز بازگرداندن زیبایی، عملکرد و بازیابی یک لبخند کامل نبود، چالش بزرگی برای متخصصان ما بود.

موارد پیچیده در کلینیک دندانپزشکی González Baquero: توانبخشی بارگذاری فوری

درمان پیچیده برای بازگرداندن لبخند به بیمار

پس از بحث و گفتگو در مورد اینکه چه مراحلی برای ترمیم دندان های بیمار باید انجام شود، تصمیم گرفته شد که دندان ها کشیده شود و ایمپلنت ها به طور همزمان قرار داده شوند. همچنین تعهد به بازسازی استخوان و افزایش لثه ها وجود داشت. همه اینها در یک روز و تحت آرامبخشی آگاهانه، به طوری که بیمار در حین مداخله تا حد امکان آرام باشد.

پس از چند ساعت و یک بار که ایمپلنت های دندانی در بیمار قرار داده شد، تعدادی دندان های موقت به ایمپلنت هایی که به تازگی قرار داده شده بودند پیچ ​​می شوند. بیمار نمی توانست آن را باور کند. او در آینه نگاه می‌کرد و دندان‌های تازه‌اش را با تعجب کامل می‌دید، زیرا می‌توانست کاملاً لبخند بزند، غذا بخورد و صحبت کند. فقط با دیدن ابراز خوشحالی او متوجه شدیم که تمام تلاش برای آماده سازی و انجام درمان ارزشش را داشته است.

موارد پیچیده در کلینیک دندانپزشکی González Baquero: توانبخشی بارگذاری فوری

تکمیل درمان

پس از گذشت چندین ماه و پس از تکمیل فرآیند استئواینتگراسیون ایمپلنت‌های دندانی، پروتزهای زیرکونیایی قطعی در بیمار ما قرار داده شد که رضایت‌بخش‌ترین نتایج را به همراه داشت. در وهله اول برای خود شخص، از آنجایی که تغییر او در سطح زیبایی شناختی واقعاً چشمگیر بود، اما برای متخصصان کلینیک González Baquero که موفق شدند یک پرونده بسیار پیچیده را به نتیجه موفقیت آمیز برسانند نیز تأثیرگذار بود.

موارد پیچیده در کلینیک دندانپزشکی González Baquero: توانبخشی بارگذاری فوری

هر بار که فردی به کلینیک دندانپزشکی ما مراجعه می کند، باید بداند که در بهترین دستان است. تجربه متخصصان ما در تمام رشته های دندانپزشکی گسترده و با موارد متعددی مانند آنچه که در پشت آنها توضیح دادیم، می باشد.

موارد پیچیده
قبل از
موارد پیچیده
بعد از

بنابراین، اگر فکر می کنید به ایمپلنت دندان، ارتودنسی یا هر روش درمانی دیگری نیاز دارید، از گرفتن وقت خود دریغ نکنید. پس از یک معاینه اولیه، ما درمان ایده آل را برای نشان دادن بهترین لبخند توصیه می کنیم. ما منتظر شما خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *