چه عملیات هایی را نمی توان در حین داشتن بریس انجام داد؟


هنگام تلاش برای درمان ناهنجاری های دندان باید به نکاتی توجه کرد. برای اینکه درمان در زمان کوتاه تری کامل شود و نتیجه موفقیت آمیز داشته باشد، چه عملیاتی را نمی توان با داشتن بریس انجام داد سوال خیلی مهم است. در اینجا اولاً نباید تصمیمات فردی گرفت و در صورت تردید باید با پزشک مجری درمان مشورت کرد.

تمیز کردن و نگهداری بریس ها نیز موضوع مهمی است. با این حال، انجام و کارهایی که نباید در طول درمان بریس در ازمیر انجام داد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. از جمله:

  • پرهیز از غذاهایی که ممکن است به دندان بچسبد
  • عدم مصرف غذاهایی که می توانند بین بریس ها قرار بگیرند
  • اجتناب از غذاهای سفت که می توانند به براکت ها آسیب برسانند

علاوه بر اینها، در حالی که بریس، پر کردن و غیره وجود دارد. اطلاعاتی وجود دارد که درمان ها را نمی توان انجام داد. با این حال، باید توجه داشت که این موارد به طور کامل واقعیت را منعکس نمی کنند. اولا بریس های دندانی لازم به تاکید است که در حین چسباندن نیازی به درمان هایی مانند پرکردن نیست. دندان های پوسیده در دهان باید قبل از نصب بریس ها درمان شوند.

در این زمینه، پس از پر کردن و درمان ریشه، سیم کشی شروع می شود. درمان بریس از آنجایی که دوره زمانی تقریباً 1 تا 2 سال است، انتظار نمی رود که در این مدت دوباره کبود شود. با این حال، در مواجهه با حفره های احتمالی یا سایر مشکلات دندانی یا لثه، هیچ مانع پزشکی برای درمان وجود ندارد.

اول از همه، تصمیم گیری برای درمان باید توسط دندانپزشک گرفته شود. در بیشتر موارد، درمان این مشکلات نیاز به فوریت ندارد. به همین دلیل درمان ها بریس های دندانی امکان تنظیم تا پایان درمان وجود دارد. اما در مواردی که نیاز به درمان فوری باشد، با تصمیم پزشک می توان این روند را آغاز کرد.

برای این کار بریس ها توسط پزشک برداشته می شود. پس از رسیدن به دندان برهنه می توان درمان های لازم را با کمک تجهیزات مناسب انجام داد. در مواردی که اندازه پیشرفته و جراحی دندان مورد نیاز باشد، تاخیر وجود خواهد داشت. اما اگر درمان مورد نیاز فوری و مهمتر از درمان بریس باشد. درمان بریس می تواند به طور موقت تعلیق شود.

همانطور که می توان فهمید، همه این موارد نیاز به کنترل و معاینه پزشکی دارند. عواملی مانند اندازه و فوریت مشکل یا بیماری در دهان ارزیابی می شود. در نتیجه، درمان ممکن است به تعویق بیفتد یا به طور موقت به تعویق بیفتد. در نتیجه چه عملیاتی را نمی توان با داشتن بریس انجام داد این سوال را می توان با عناوین زیر پاسخ داد:

  • کاربردهای ایمپلنت
  • مداخلات جراحی
  • فرآیندهای پوشش
  • سفید کردن دندان

آیا تمیز کردن دندان با بریس انجام می شود؟

برای افرادی که برای اولین بار از بریس استفاده می کنند، سؤالاتی در مورد تمیز کردن دندان طبیعی است. نحوه تمیز کردن بریس یا آیا تمیز کردن تارتار در زمانی که بریس دارید انجام می شود؟ مسائلی مانند در اینجا باید به صراحت بیان شود که؛ اگر توسط پزشک مناسب تشخیص داده شود، در حین اتصال بریس ها مانعی برای تمیز کردن جرم وجود ندارد.

همانطور که می توان فهمید، قبل از هر چیز معاینه پزشک ضروری است. اگر مراقبت و نظافت در منزل کافی نباشد، می توان از حمایت پزشک استفاده کرد. اما باید تاکید کرد که؛ Dسیم درمانی اگر توصیه های پزشک از ابتدا رعایت شود، تشکیل تارتار یک وضعیت غیرمنتظره است.

اما اگر به دلایل مختلف تارتار در دهان شروع به تشکیل شده باشد، در صورت معاینه و مناسب تشخیص پزشک، می توان این سنگ ها را به صورت تخصصی تمیز کرد.

افرادی که هنوز درمان را شروع نکرده اند یا پس از یک وقفه طولانی دوباره شروع می کنند نیز ممکن است قیمت بریس آنها نیز در مورد آن کنجکاو هستند. باید تاکید کرد که عوامل بسیاری در اینجا تعیین کننده هستند. به ویژه، روش هایی که باید قبل از قرار دادن سیم ها انجام شوند، تأثیر زیادی بر هزینه درمان دارند.

به این دلایل، لازم نیست اطلاعات دقیقی در مورد قیمت درمان بریس به اشتراک گذاشته شود. برای به دست آوردن سالم ترین و صحیح ترین اطلاعات، درست است که مورد بررسی قرار گیرد. دندانپزشک پس از بررسی های لازم روند درمان و قیمت ها را اطلاع رسانی می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *