مراحل درمان بریس – Smyrna Dent


بریس ها برای اصلاح ناهنجاری های دهان استفاده می شوند. از جمله درمان های ارتودنسی مراحل درمان بریس موضوعی است که اغلب پرسیده می شود. برای افرادی که به تازگی درمان را شروع کرده اند یا خواهند کرد، این مراحل یکی از موضوعاتی است که باید دانست. بنابراین می توان اثربخشی درمانی را که آگاهانه استفاده می شود افزایش داد.

اولین قدم برای درمان بریس زمانی برداشته می شود که بیمار به کلینیک دندانپزشکی مراجعه می کند. اولین بررسی انجام شده در اینجا متغیرهای مختلفی را در نظر می گیرد. از جمله:

  • تشخیص بدشکلی در دندان ها
  • بررسی مناسب بودن ساختار دهان و دندان برای درمان بریس
  • تشخیص سایر شرایط در دهان که نیاز به درمان دارند

اتفاق میافتد. بعد از بازرسی بریس های دندانی درمان برنامه ریزی شده است. در این مرحله بیمار و پزشک یک فرآیند را با همکاری مدیریت می کنند. پس از انجام برنامه ریزی، مراحل اجرا آغاز می شود.

پس از مشخص شدن ناهنجاری ها و قابل اجرا بودن سیم درمانی، فرآیندهای درمانی آغاز می شود. در این زمینه ابتدا باید سایر بیماری های دهان در صورت وجود درمان شود. التهاب ها، کبودی هایی که نیاز به پر کردن یا درمان ریشه دارند، درمان بریس باید از قبل بهبود یابد.

در حالی که چنین مشکلات سلامتی ساختار کلی دهان را بدتر می‌کند، می‌توانند از دادن نتایج مؤثر بریس‌های اعمال‌شده نیز جلوگیری کنند. همچنین موفق شد بریس های دندانی ممکن است باعث شود که درمان در مدت زمان کوتاه تری اثر خود را از دست بدهد. به این دلایل، اطمینان از سلامت دهان و دندان به طور کلی قبل از قرار دادن بریس بسیار مهم است.

پس از تکمیل آمادگی های لازم برای دهان، می توان از بریس ها استفاده کرد. برای این کار، اول از همه، لوازم چسب به دندان چسبانده می شود. براکت هایی به نام براکت های فلزی به این وسایل متصل می شوند. خارجی مراحل درمان سیم عملا شروع می شود

بریس هایی که به طور متوسط ​​1 سال در دهان باقی می مانند، در پایان درمان با تصمیم پزشک برداشته می شوند. با این حال، نباید تصور کرد که درمان در این مرحله تمام شده است. برای اینکه درمان اعمال شده روی ناهنجاری های دندان دائمی باشد، مرحله نهایی انجام می شود. در این فرآیند که فاز تقویت نامیده می شود، دستگاه های کوچکتر به صورت جداگانه روی دندان های تغییر شکل داده شده اعمال می شوند.

پس از این درمان کوتاهتر، یک درمان ارتودنسی مراحل درمان بریس را می توان فسخ کرد. در فرآیند بعدی، با رعایت توصیه های بهداشتی دهان و دندان توصیه شده توسط پزشک می توان لبخند سالم را برای مدت طولانی حفظ کرد.

درمان بریس چقدر طول می کشد؟

موضوع دیگری که همه کسانی که می خواهند آن را داشته باشند این است درمان بریس چقدر طول می کشد به عنوان یک سوال ظاهر می شود. پاسخ به این سوال می تواند بین 6 ماه تا 2 سال متغیر باشد. بسته به دلایل مختلف، مدت زمان درمان متفاوت است. از جمله این دلایل:

  • تعداد دندان های دارای تغییر شکل
  • پر کردن و غیره از قبل انجام شود. درمان ها
  • چه سطحی از مراقبت های دهان و دندان در طول درمان ارائه می شود
  • میزان رعایت توصیه های پزشک در مورد درمان

عواملی مانند از اینجا شروع کنید مدت زمان ماندگاری بریس ها پاسخ به سوال را می توان به طور متوسط ​​1 سال پاسخ داد. با این حال، در برخی موارد، مدت درمان ممکن است بیش از 2 سال باشد.

یکی دیگر از موضوعات مهم در رابطه با استفاده از بریس، در مورد قیمت درمان بریس است. در این راستا می توان در مورد متغیرهای مختلفی صحبت کرد که بر ارقام تأثیر می گذارد. عواملی که مراحل درمان را تعیین می کند نیز بر قیمت ها تأثیر دارد. در این زمینه:

  • تعداد دندان های دارای تغییر شکل
  • درمان چقدر طول خواهد کشید
  • درمان بریس درمان قبلی سایر درمان ها
  • بیمه درمانی عمومی یا خصوصی بیمار

قیمت ها بسته به دلایل متفاوت خواهد بود. در این راستا قیمت بریس اگر عدد مشخصی روی آن مشخص شود، کار درستی نخواهد بود. برای به دست آوردن اطلاعات دقیق در این مورد، لازم است به اولین معاینه بروید و توسط پزشک برنامه ریزی کنید.

برای تعیین قیمت های سیم درمانی باید بیمار معاینه شود و درمان برنامه ریزی شود. تعیین شود مراحل درمان بریس بر این اساس می توان برنامه های درمان و پرداخت را تعیین کرد. برای این کار می توانید با مراجعه به بیمارستان دندانپزشکی Bayrakli اولین قدم را بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *