از دست دادن یک دندان – درمان ایمپلنت تک دندان

یک دندان از دست رفته در خصوص لزوم توجه به سلامت دندان پیشنهادات و کاربردهای مختلفی وجود دارد. با این حال، گاهی اوقات به دلایل مختلف دندان های از دست رفته پدیدار می شود. یکی از آنها است از دست دادن یک دندان به عنوان عبور می کند. در این روش از ایمپلنت استفاده می شود که درمان آن امکان پذیر بوده و بدون آسیب رساندن به دندان های دیگر باعث از دست دادن دندان می شود. بیایید جزئیات تک دندان از دست رفته را بررسی کنیم.

یک دندان از دست رفته

به خصوص در ناحیه قدامی، یک دندان از دست رفته در قسمت قابل مشاهده می تواند باعث شود که در زندگی روزمره با مشکلاتی مواجه شوید. می تواند از نظر روانی بر او تأثیر بگذارد. جزئیات سایر آسیب ها و مشکلاتی که ممکن است ایجاد شود عبارتند از:

– تحلیل استخوان در قسمت دندان از دست رفته،

– خمیدگی، لیز خوردن دندان ها در دو طرف دندان از دست رفته،

– پوسیدگی در دندان های اطراف،

آیا می توان یک دندان از دست رفته را کاشت کرد؟

واکنش مستقیم به این وضعیت می تواند منجر به انحرافات شود. پس از معاینه و کنترل دندانپزشک باید تصمیم گیری شود. با این حال، می توان گفت که معمولا ایمپلنت اعمال می شود. در صورت اعمال ایمپلنت هیچ ضرری برای دندان های دیگر ایجاد نمی کند. هیچ اثر منفی روی استخوان فک ایجاد نمی کند. نحوه ساخت ایمپلنت تک دندانی، ایمپلنت راحتی را برای افرادی که دندان از دست داده اند فراهم می کند. سازگارترین درمان ایمپلنت برای دندان های طبیعی پذیرفته شده است. هیچ درد و سختی اضافی وجود ندارد. می توان آن را بدون بخیه با تیتانیوم اضافه شده به ریشه دندان اعمال کرد. اگر دندانی از دست داده اید، اگر تنها یک دندان از دست رفته باشد، می توانید با مشورت با دندانپزشکان متخصص به راحتی درمان شوید. تقریباً برای هر گروه سنی قابل انجام است. با این حال، لازم است از قبل مورد بررسی قرار گیرد.

با تو ایمپلنت ازمیر اگر می خواهید اطلاعاتی در مورد آن به دست آورید، می توانید با کلینیک دندانپزشکی گیشا تماس بگیرید. شما به راحتی می توانید به جزئیات قیمت ایمپلنت دسترسی داشته باشید. اطلاعات اولیه برای بازدیدکنندگان ارزشمند ما ارائه شده است تا با ارائه اطلاعاتی در مورد کمبود تک دندان در مقاله ما در مورد دقیق ترین درمان تصمیم گیری کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *