ماندگاری ایمپلنت دندان چقدر است؟ –


ایمپلنت های دندانی یک گزینه محبوب برای درمان دندان های از دست رفته یا آسیب دیده هستند. این یک درمان موثر برای شما است تا ظاهری طبیعی داشته باشید و مانند دندان خود احساس کنید. اگر دندان های از دست رفته یا آسیب دیده دارید، ایمپلنت های دندانی راه حل مناسبی برای مشکلات دندانی هستند. کسانی که ایمپلنت دارند اغلب این سوال را می پرسند که طول عمر ایمپلنت دندان چقدر است. با این حال نمی توان پاسخ قطعی به این سوال داد. زیرا عمر ایمپلنت های دندانی ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. به عنوان پلی کلینیک Yeşiltepe درمان ایمپلنت ما روش را طوری طراحی می کنیم که ماندگاری طولانی داشته باشد.

طول عمر ایمپلنت دندان به طور متوسط ​​بین 20 تا 30 سال متغیر است. علاوه بر این، طول عمر ایمپلنت ها کاملاً به میزان مراقبت از دندان های خود بستگی دارد.

ایمپلنت های دندانی دارای ریشه هایی هستند که مانند دندان های طبیعی در استخوان فک شما قرار می گیرند. یک دندان سرامیکی روی این ریشه قرار می گیرد تا جایگزین دندان از دست رفته شما شود. برای اینکه آنها سالم و ماندگار شوند باید مانند یک دندان طبیعی از آنها مراقبت شود. مسواک زدن منظم، نخ دندان کشیدن و غذاهایی که مصرف می کنید عواملی هستند که بر عمر ایمپلنت تاثیر می گذارند.

عوامل موثر بر طول عمر ایمپلنت دندانی چیست؟

عمر ایمپلنت دندان در صورت نگهداری و نگهداری صحیح می تواند تا 30 سال باشد. مانند هر درمان دندانی، عوامل مختلفی می توانند عمر ایمپلنت دندان را کاهش دهند. عوامل زیر در طول عمر ایمپلنت دندان موثر هستند:

  • سلامت عمومی دهان و دندان
  • سبک زندگی
  • آسیب یا آسیب به دندان
  • شرایط پزشکی
  • محل کاشت دندان

یک یا چند مورد از عوامل فوق می تواند روی مدت زمان ماندگاری ایمپلنت دندان تاثیر بگذارد. با این حال، معاینه نه تنها قبل و در طول درمان، بلکه بعد از درمان نیز مهم است. علاوه بر درمان ایمپلنت دندانپزشکی پیشگیری شما می توانید برای تمام سوالات خود در مورد پلی کلینیک Yeşiltepe ما تماس بگیرید.

چگونه از ایمپلنت دندان مراقبت کنیم؟

طول عمر ایمپلنت های دندانی از فردی به فرد دیگر متفاوت است. همچنین بستگی به این دارد که چقدر از دندان ها و سلامت کلی دهان خود مراقبت می کنید. ایمپلنت های دندانی را می توان مانند دندان های طبیعی نگه داشت.

علاوه بر مسواک زدن دو بار در روز، استفاده از نخ دندان در حفظ سلامت دندان ها و لثه ها مفید است. همچنین، این اقدامات کوچک اما موثر به شما در کاهش تشکیل پلاک کمک می کند. استفاده از نخ دندان و نخ دندان نه تنها دندان ها و لثه های شما را سالم نگه می دارد، بلکه از بوی بد دهان نیز جلوگیری می کند.

روند پس از درمان ایمپلنت دندان چیست؟

کاشت ایمپلنت به این معنی نیست که باید معاینات منظم دندانپزشکی را نادیده بگیرید. شما می توانید به دندانپزشکان همیشگی ما مراجعه کنید و آنها را برای هر گونه مشکلی در سلامت دهان و دندان و ایمپلنت خود بررسی کنید. هر گونه ترک یا آسیب به ایمپلنت شما به سرعت قابل تشخیص است. اگر مشکلات زود تشخیص داده شوند، راه حل آنها آسان خواهد بود. رفع این مشکلات عمر ایمپلنت دندان را طولانی تر می کند.

قرار ملاقات های دوره ای با دندانپزشک می تواند به سلامت دندان ها و لثه های شما کمک کند. همچنین می تواند تضمین کند که ایمپلنت های دندانی شما تا زمانی که ممکن است دوام بیاورند. در طول قرار ملاقات خود با دندانپزشکان ما، همچنین نحوه مراقبت و تمیز کردن دندان های طبیعی و ایمپلنت های دندانی به شما نشان داده می شود.

سوالات متداول

چه کسی می تواند ایمپلنت دندان انجام دهد؟

تقریباً هر کسی می تواند ایمپلنت دندان انجام دهد. مهم نیست که یک دندان، چند دندان یا همه دندان ها از دست رفته باشد.

میزان موفقیت ایمپلنت های کاربردی چقدر است؟

این ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. از آنجایی که سلامت و عادات هر فرد متفاوت است، میزان موفقیت ممکن است متفاوت باشد. برای یک فرد سالم که از سلامت دهان و دندان خوبی برخوردار است و به طور منظم دهان را تمیز می کند، میزان موفقیت ایمپلنت دندان به 90 تا 95 درصد می رسد.

مزایای ایمپلنت دندان چیست؟

هنگامی که یک دندان یا بیش از یک دندان به دلیل بیماری لثه یا پوسیدگی دندان از دست می دهید، ایمپلنت می تواند جایگزین این دندان ها شود و مانند دندان طبیعی شما با دهان شما سازگار شود. مزایای ایمپلنت به طور خلاصه به شرح زیر است:

  • آنها در طبیعت به عنوان یک تصویر ایستاده اند.
  • آنها اعتماد به نفس شما را افزایش می دهند.
  • آنها می توانند مادام العمر بمانند.
  • راحت تر غذا می خورید.
  • شما لازم نیست نگران دندان های خود باشید
  • آنها دیگر هرگز پوسیده نخواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *