چرا پیچ ایمپلنت شل می شود؟ – Smyrna Dent


درمان ایمپلنتبرای افرادی که دندان های از دست رفته دارند استفاده می شود. این درمان با قرار دادن پیچ های ساخته شده با مواد تیتانیوم در استخوان فک انجام می شود. در قسمت بالایی این پیچ های قرار داده شده یک پروتز دندان ساخته می شود. دلیل اینکه مردم به طور خاص این درمان را انتخاب می کنند، مقایسه آن با سایر روش های درمانی است. درمان ایمپلنت دندان این است که این روش به دندان های دیگر آسیب نمی رساند. به این ترتیب افراد می توانند درمان مناسبی داشته باشند و با محافظت از دندان های دیگر خود از هرگونه آسیبی جلوگیری کنند. در طول درمان نیازی به بریدن دندان نیست و سایر دندان ها کاملاً محافظت می شوند.

پس از درمان، انتظار نمی رود که افراد در خوردن، صحبت کردن یا هیچ فعالیتی دچار مشکل شوند. ایمپلنت هایی که به عنوان ریشه دندان عمل می کنند به زندگی عادی بدون هیچ تغییری ادامه می دهند.

سن درمان ایمپلنت چیست؟

برای اینکه درمان ایمپلنت اعمال شود، فک و ساختار صورت باید به طور کامل توسعه یافته و تکمیل شود. در میان این معیارها، سن بالای 18 سال نیز مهم است. قبل از شروع درمان، عکس برداری با اشعه ایکس توسط پزشک انجام می شود و بررسی می شود که آیا فرد کاشته شده مناسب است یا خیر. علاوه بر این، اگر افراد مبتلا به دیابت باشند، انتظار می رود که این بیماری به ترتیب خاصی پیش برود. در صورت استفاده از داروهای رقیق کننده خون، مصرف این داروها باید قبل از درمان قطع شود. پس از آن افراد کاملا تناسب اندام خواهند شد و درمان شروع می شود. ایمپلنت ازمیر، اطلاعات بسیار دقیق تری را با پزشکان متخصصی که به کار گرفته است به شما می دهد. برای موضوع می توانید تماس بگیرید.

درمان ایمپلنت چگونه انجام می شود؟

قبل از انجام درمان، یک دوز خفیف آرامبخش به بیمار داده می شود. قبل از انجام این روش، باید یک معاینه دقیق و اشعه ایکس از بیمار گرفته شود. دندان ها و استخوان های فک موجود به وضوح اندازه گیری می شوند. دو گزینه مختلف برای قرار دادن مواد ایمپلنت دندان وجود دارد. اگر روش یک مرحله ای انتخاب شود، ایمپلنت در این فرآیند قرار می گیرد و یک کلاه موقت به آن متصل می شود. در فرآیند دو مرحله ای که فرآیند دیگری است، ایمپلنت با لثه همراه با کاشت ایمپلنت دندان پوشیده می شود. با این فرآیند، روند بهبودی آغاز می شود. سرهای مصنوعی خیلی دیرتر متصل می شوند.

در هر دو نوع درمان، یک پل موقت گذاشته می شود و روند بهبودی به صورت 3 در فک پایین و 6 در فک بالا آغاز می شود. در برخی از مدل های درمانی، دندان ها را می توان بلافاصله وارد کرد. با این حال، بیماران به راحتی می توانند با خوردن غذا بخندند و فعالیت های دیگری انجام دهند.

مدل های ایمپلنت زیرکونیومی یکی از انواع ایمپلنت های نسل جدید هستند و برای افزایش مقاومت ایمپلنت های تیتانیومی ساخته شده اند. این ایمپلنت ها به ویژه برای افزایش سطح دوام استخوان های فک افراد با ساختار فک باریک ترجیح داده می شوند. به جز دوام، تفاوتی با مدل های کاشت تیتانیومی ندارند.

مواد زیرکونیوم اغلب در روکش های دندانی و همچنین ایمپلنت ها استفاده می شود. از آنجایی که دارای ظاهر طبیعی و سفیدی دندان است، کارایی مطلوب را هم از نظر زیبایی و هم از نظر دوام ایجاد می کند. پس از گذشت مدت زمان مشخصی تغییراتی در رنگ مشاهده نمی شود و در عین حال طعم فلز را در دهان نمی دهد و ساختاری مقاوم در برابر سایش به خود می گیرد.

چرا پیچ ایمپلنت شل می شود؟

امروزه با پیشرفت فناوری ها و راه حل های پزشکی جایگزین، تعداد افرادی که ایمپلنت انجام می دهند، افزایش یافته است. این درمان های ایمپلنت مشکلات متعددی را به همراه دارد و باعث ایجاد علامت سوال در ذهن افراد می شود. یکی از آنها است “چرا پیچ ایمپلنت شل می شود؟” سوال است

اگر بخواهیم شناخت کاملی از علت شل شدن پیچ ایمپلنت داشته باشیم باید بدانیم اصطلاح اباتمنت ایمپلنت چیست. اباتمنت های ایمپلنت فلزاتی هستند که در ایمپلنت هایی پیچ می شوند که روند بهبودی را دور زده و تکمیل می کنند. شکستن این پیچ های نصب شده یک وضعیت رایج است. شکستن این پیچ ها عموماً به دلیل بار زیاد روی ایمپلنت ایجاد می شود. این نیروی سواری را در پزشکی نیروی اکلوزال می نامند. این نیرو باعث می شود که پیچ هنگام شکستن شل شود.

شل شدن پیچ ایمپلنت دلیل اصلی این حالت این است که پیچ مورد استفاده برای ایمپلنت با اباتمنت سازگار نیست. برای جلوگیری از شل شدن روی ایمپلنت ها باید به این موضوع سازگاری توجه کرد و مواد سازگار را ترجیح داد.

آیا پیچ ایمپلنت شکسته است؟

سوال دیگری که افرادی که ایمپلنت دارند متعجب هستند و اغلب می پرسند. “آیا پیچ ایمپلنت شکسته است؟” سوال است مواد زیادی برای دندان استفاده می شود. امکان شکستن این مواد و همچنین شکستن پیچ های ایمپلنت وجود دارد. با این حال، این وضعیت شکسته به آسانی دیگران اتفاق نمی افتد. دلیل این امر این است که ایمپلنت ها از مواد تیتانیوم تولید شده و در استخوان قرار می گیرند و سپس با ذوب شدن با استخوان یکپارچه می شوند. با این شرایط ایمپلنت ها بسیار بادوام می شوند.

تکان دادن اباتمنت ها در ایمپلنت ها پس از مدتی نیز ممکن است باعث شکستن پیچ ها شود. با این حال، این وضعیت هنوز یک احتمال دشوار است. زیرا در مواردی مانند تکان دادن اباتمنت در دهان به پزشک مراجعه می کنید و باز هم اقدامات احتیاطی انجام می شود و از شکستگی جلوگیری می شود.

قیمت ایمپلنت ازمیر

قیمت ایمپلنت ازمیراز قیمت های اقتصادی تهیه شده برای افراد ایجاد شده است. این ارقام در سطوحی است که به راحتی قابل پرداخت است و افراد در هنگام پرداخت مشکلی نخواهند داشت. درست نیست که شما بر اساس اطلاعاتی که از محیط خود به دست آورده اید، قیمتی در ذهن خود ایجاد کنید. درمان ها و روش هایی که این افراد تحت آن قرار می گیرند ممکن است متفاوت باشد. تعدد مواد یا تنوع مواد مورد نیاز برای دندان های آنها ممکن است برای دندان های شما مناسب نباشد. به همین دلیل، هنگام دریافت اطلاعات از محیط خود باید مراقب باشید.

قیمت ایمپلنت ازمیر برای دسترسی به اطلاعات سالم تری در مورد موضوع، لازم است با پزشک یا متخصص مشورت کنید. در برخی موارد، دقیقاً مشخص نیست که این قیمت ها چگونه ایجاد می شود، زیرا معاملات مختلفی برای افراد انجام می شود. علاوه بر این، ساختار باریک فک و وجود دندان های شکسته نیز بر این قیمت ها تاثیرگذار خواهد بود. به همین دلیل ایمپلنت ازمیر می توانید با ما تماس بگیرید و اطلاعات دقیق تری در مورد قیمت ایمپلنت داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *