چگونه در عکس ها بهتر به نظر می رسید؟ رازهای یک خنده زیبا

با افزایش روزافزون استفاده از رسانه های اجتماعی، باید در هر زمانی احساس آمادگی کنید که جلوی دوربین باشید. این وضعیت باعث نگرانی مردم به خصوص کسانی است که از وضعیت موجود در عکس راضی نیستند. کمی ژست کار، کمی سبک و کمی دندانپزشکی زیبایی شما می توانید زیباترین و طبیعی ترین ژست های خود را با اپلیکیشن ها ارائه دهید. بنابراین، می توانید با به نظر رسیدن بسیار زیبا در همه عکس ها با فلش و بدون فلش، رکوردها را بشکنید. دیگر نه از دوربین ها فرار کنید، نه لبخندتان را در عکس ها پنهان کنید!

برای بهتر دیده شدن در عکس ها می توانید لبخند های خود را به پلی کلینیک زیبایی بسپارید. وظیفه شما در این زمینه یادگیری چند ترفند ژست گرفتن است. به این ترتیب می توانید با ژست هایی که با صمیمانه ترین لبخند خود می دهید، زیباترین عکس های خود را در شبکه های اجتماعی قرار دهید.

راز زیبا به نظر رسیدن در عکس ها: لبخند شما

برای اینکه در عکس‌ها بهتر بخندید، می‌توانید با ایستادن در مقابل آینه تمرین‌های لبخند زیادی انجام دهید و با استفاده از حالت‌های مختلف، سلفی بگیرید. به این ترتیب می توانید زیباترین و طبیعی ترین لبخند خود را در مقابل هر دوربینی بنشینید. برای بهتر دیده شدن در عکس ها رازی از ماست، باید لبخند خود را قبل از انفجار فلاش آماده کنید تا گونه ها و لب هایتان به دندان نچسبد.

هنگام عکس گرفتن نگران از دست دادن دندان نباشید. برای دندان های از دست رفته شما به هر دلیلی درمان ایمپلنت می توانید آن را انجام دهید و بدون اینکه دندان های خود را پنهان کنید، با لبخند ژست بگیرید. برای اینکه در عکس ها جوان تر و زیباتر به نظر برسید می توانید برای سفید کردن دندان ها اقدام کنید. علاوه بر این در تابستان پوست برنزی و دندان های سفید کنتراست فوق العاده ای ایجاد می کند و شما را در عکس ها زیباتر نشان می دهد. امروزه روش‌های نوین دندانپزشکی که بسته به پیشرفت تکنولوژی ارائه می‌شوند، به شما این امکان را می‌دهند تا با داشتن لبخندی فوق‌العاده، ظاهر رویایی خود را داشته باشید. اگر شما هم از روی هم افتادن و کجی دندان های خود شکایت دارید، می توانید از درمان های بریس (ارتودنسی) استفاده کنید. پس از این فرآیند، می توانید با استفاده از یک برنامه سفید کننده دندان، ظاهری طبیعی تر و دندان های آراسته داشته باشید.

می توانید طوری لبخند بزنید که لبه های دندان های جلویی بالا به آرامی لب پایین شما را لمس کند تا لبخند شما در عکس ها بهتر دیده شود. سپس می توانید در حین گرفتن عکس، زبان خود را دقیقاً پشت آن دندان ها قرار دهید. بنابراین، تعداد بیشتری از دندان های شما قابل مشاهده خواهد بود. این روش دندان های شما را درخشان تر و بزرگ تر نشان می دهد و در عین حال لب های شما را پرتر نشان می دهد.

یکی از مواردی که در عکس ها باید از آن اجتناب کنید این است که لب پایین خود را به سمت پایین فشار دهید تا دندان های پایینی خود را نشان دهید. این باعث می شود که به جای اینکه زیباتر به نظر برسید، حالتی ترش به نظر برسید.

دوربین دوستانه: آرایش

برای داشتن پوستی صاف و جوان می توانید از قدرت آرایش در هنگام عکس گرفتن بهره ببرید. یکی دیگر از نکاتی که دندان های شما را در عکس ها سفیدتر نشان می دهد، انتخاب رژ لب است. با انتخاب رژلب هایی با رنگ های سرد و ته رنگ آبی تا حد امکان می توانید دندان های خود را سفیدتر کنید. از آنجایی که رنگ های مرجانی و نارنجی دندان های شما را زرد نشان می دهد، باید از این رنگ ها اجتناب کنید. برای اینکه آرایش شما زیباتر به نظر برسد، بستگی به نوری دارد که هنگام عکس گرفتن از آن استفاده می کنید. باید نور را طوری تنظیم کنید که آرایش شما به بهترین شکل ممکن نمایان شود.

کلید زیبا به نظر رسیدن در عکس ها: ژست گرفتن

به جای ایستادن مستقیم مقابل دوربین در حین عکس گرفتن، کمی زاویه یک طرف بدن به سمت دوربین می تواند ژست بهتری را به شما بدهد. می توانید پاهای خود را روی زانو روی هم قرار دهید تا پاهایتان بلندتر و لاغرتر به نظر برسد.

با توجه به این نکات می توانید در عکس هایی که می گیرید زیباتر ظاهر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *