چگونه دندان درد را فوراً از بین ببریم؟


چگونه دندان درد را فوراً از بین ببریم؟

را دندان درد او یک همراه ناخواسته سفر است که در نامناسب ترین لحظه می رسد. به همین دلیل مهم است که به سراغ خودتان بروید کلینیک دندانپزشکی در مادرید اعتماد، به طوری که یک متخصص دندان آسیب دیده را معاینه می کند و علت احتمالی درد را بررسی می کند.

هنگامی که دندانپزشک منشأ این بیماری را کشف کرد، می‌داند که درمان ایده‌آل برای خنثی کردن آن و بازگرداندن سلامت به آن ناحیه چیست. ما می خواهیم کلیدهای آن را به شما بدهیم سریعا از شر دندان درد خلاص شوید با چند راه حل ساده قبل از رفتن به کلینیک دندانپزشکی.

چگونه از شر دندان درد خلاص شویم

اگرچه دندان درد معمولاً در هر زمانی ظاهر می شود، اما در هنگام شب تشدید می شود، زیرا زمانی که دراز می کشیم، خون بیشتر به سمت سر می رود و درد بیشتری احساس می کنیم. شاید نتوانید فوراً به دندانپزشک مراجعه کنید و نیاز به تسکین سریع دندان درد خود داشته باشید. ما قصد داریم چند راه حل برای تسکین درد لحظه ای به سرعت و آسانی به شما ارائه دهیم:

سرد را روی ناحیه آسیب دیده بمالید

یخ یا کمپرس سرد به سرعت درد دندان را تسکین می دهد، زیرا سرما رگ های خونی را منقبض می کند و با کاهش گردش خون درد را کاهش می دهد. اگر یخ را انتخاب می کنید، می توانید آن را در یک حوله یا پارچه ضخیم بپیچید و به آرامی روی دندان در قسمت بیرونی صورت به مدت 15 تا 20 دقیقه فشار دهید.

آب نمک شستشو می دهد

نمک یک عامل ضد باکتری طبیعی است و به کاهش التهاب یا جلوگیری از آن در صورت مشاهده درد خفیف کمک می کند. آب به از بین بردن بقایای غذا و بقایای آن کمک می کند و نمک قادر است باکتری ها را از بین ببرد، بنابراین اثر آن برای کاهش درد دندان بسیار مفید است. این دارو همچنین اغلب برای استخراج، زخم ها یا هر نوع زخم دهان استفاده می شود.

درخواست شما بسیار ساده است. باید نصف قاشق کوچک نمک را در یک لیوان آب گرم بریزید. می توان آن را بعد از هر وعده غذایی یا درست قبل از خواب انجام داد.

آویشن

آویشن به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی که دارد به تسکین دندان درد کمک می کند. آویشن تازه را می توان به یک قابلمه آب اضافه کرد و اجازه داد تا سبز شود. سپس یک تکه پنبه را خیس می کنیم و آن را روی محل درد قرار می دهیم. اگر از روغن آویشن استفاده کنیم هم همینطور.

ناخن – میخ

میخک دارای اوژنول است که به عنوان یک مسکن طبیعی و ضد عفونی کننده عمل می کند. اگر میخک دارید، می توانید آن را در آب خیس کنید و خمیری درست کنید تا روی لثه در ناحیه آسیب دیده بمالید. همچنین می توان آن را به آرامی جوید یا به عنوان دهانشویه استفاده کرد.

چای نعناع یا چای سیاه

یک چای کیسه‌ای داغ، اگرچه خیلی داغ نیست، اما می‌توان آن را روی لثه‌های دردناک قرار داد و یک داروی مؤثر برای تسکین درد است. نعناع دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد باکتریایی است و چای سیاه دارای اسید تانیک است که به عنوان یک مسکن طبیعی و ضد التهاب عمل می کند. همچنین برای آبسه های پریودنتال و انواع التهابات استفاده می شود.

جعفری

جویدن جعفری تازه به دلیل خاصیت بیهوشی آن یک درمان سریع برای دندان درد است. برای چند دقیقه باید آن را به آرامی بجوید و بار باکتریایی آن ناحیه کاهش می یابد. پس از جویدن آن، مهم است که دهان خود را به خوبی بشویید تا بقایای آن خارج شود و بین دندان ها باقی نماند.

سیر

سیر خاصیت ضد باکتریایی دارد و به عنوان مسکن برای از بین بردن باکتری ها بسیار توصیه می شود. علاوه بر تسکین درد، از ایجاد حفره نیز جلوگیری می کند. روش استفاده از سیر بسیار ساده است. فقط باید یک حبه سیر را له کنید، در صورت تمایل می توانید کمی نمک اضافه کنید و آن را به محل درد بمالید. همه طعم تند سیر را تحمل نمی کنند، بنابراین می توانید دارویی را که بیشتر دوست دارید از بین موارد ذکر شده در بالا انتخاب کنید.

علل دندان درد

پوسیدگی علت اصلی دندان درد است، اما دلایل جدی تری نیز وجود دارد، بنابراین، می توان از این درمان ها برای درد خفیف استفاده کرد یا قبل از مراجعه به مطب دندانپزشکی استفاده کرد. اگر این یک دندان درد واقعاً قوی و تقریبا غیرقابل تحمل است، باید مسکن مصرف کنید یا به کلینیک دندانپزشکی در اورژانس مراجعه کنید.

اگر باردار هستید، شیر می‌دهید یا فکر می‌کنید که هر یک از این درمان‌ها ممکن است برای دندان درد شما مفید نباشد، از آن استفاده نکنید و بلافاصله با یک متخصص مشورت کنید. همانطور که گفتیم در مواجهه با دندان درد، هوشمندانه ترین تصمیم این است که در اسرع وقت به کلینیک دندانپزشکی مورد اعتماد خود مراجعه کنید تا توسط یک دندانپزشک مجرب معاینه شوید.

در کلینیک دندانپزشکی گونزالس باکورو می دانید که برای هر مشکل دهانی می توانید روی ما حساب کنید. ما با حرفه ای بودن و مراقبت معمول به شما کمک خواهیم کرد. با ما قرار ملاقات بگذارید و در مورد پرونده خود به ما بگویید. ما منتظر شما خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *