نکاتی که در مورد پرکننده های پوست باید بدانید

امروزه بسیاری از افراد برای به دست آوردن ظاهری جوان تر به روش های زیبایی شناختی زیادی متوسل می شوند. جراحی های پلاستیکی که به طور مکرر انجام می شود معمولاً روش هایی مانند جراحی بینی، جراحی چشم بادام، جراحی سینه و جراحی لگن هستند. فرآیند پر کردن، بر خلاف این موارد، یک عمل نیست و عموماً برای از بین بردن چین و چروک، صورت های نامتقارن و شرایط مشابه استفاده می شود.

استفاده از فیلر پوستی برای اصلاح حجم و شکل مورد نیاز صورت و اصلاح چین و چروک های ایجاد شده در اثر اثر زمانی پرکننده های پوستی اعمال می شود. این یکی دیگر از روش های پوستی زیبایی است که به اندازه استفاده از بوتاکس استفاده می شود.

ظاهر سفت، سالم و پر جنب و جوش ایجاد شده توسط ماده متراکمی که حرکت عضلات و اندام ها را در طول بوتاکس محدود می کند، با تزریق فیلرها به لایه های زیرین پوست در هنگام پرکردن ایجاد می شود. مهم ترین تفاوت بین استفاده از بوتاکس این است که اثر حاصل از سم زدایی در اکثر افراد با سرعت مشابهی رخ می دهد، اما می توان با مقدار فیلر استفاده شده در پرکننده پوست، این اثر را افزایش داد. انتخاب مقدار پر کردن بستگی به مشتری دارد.

مواد مورد استفاده در فرآیند پر کردن پوست

در حالی که مواد پرکننده دائمی مصنوعی و موقت برای کاربردهای پرکننده پوستی وجود دارد، تزریق روغن و بافت نیز قابل پردازش است. در کاربردهای پرکننده درازمدت، ممکن است به دلیل ناسازگاری مواد مصنوعی و نیمه مصنوعی قبلی استفاده شده با بدن و همچنین حساسیت بدن به مواد منتقل شده به پوست، واکنش هایی رخ دهد.

در مواردی که عوارض ایجاد می شود یا به صورت اختیاری، مواد موجود در ناحیه پر شده را می توان با جراحی خارج کرد. برای جلوگیری از موقعیت های مشابه، “اسید هیالورونیک” که مناسب ترین و قابل اطمینان ترین گزینه است، به عنوان ماده پرکننده با تحقیق و توسعه راه حل های زیبایی شناختی استفاده شد.

کاربرد پرکننده پوست چگونه انجام می شود؟

پر کردن پوست را می توان در بسیاری از نواحی صورت، به ویژه ناحیه شقیقه، جایی که اثرات حالات صورت (حرکات مکرر ابرو، حرکات دهان و غیره) به ویژه در ناحیه گونه، اطراف بینی و در دهان متمرکز می شود، اعمال کرد. علاوه بر معکوس کردن اثرات زمان با اصلاح خطوط چین و چروک، از دست دادن حجم و شکل روی صورت، پرکننده‌های پوستی برای برجسته‌کردن و حجیم‌کردن لب‌ها مطابق با انتظارات زیبایی‌شناختی اعمال می‌شوند.

مقدار ماده پرکننده ای که باید در آن نواحی اعمال شود، با توجه به انتظارات بیمار و دستورات پزشک تعیین می شود. در استفاده از فیلر پوستی، ناحیه مربوطه با بی حسی موضعی بی حس می شود و فیلر با یک سوزن با نوک ظریف به ناحیه مورد نظر تزریق می شود.

اثرات استفاده از فیلر پوستی بلافاصله پس از عمل ظاهر می شود. نتایج مثبت به طور متوسط ​​6 تا 10 ماه طول می کشد، بسته به ماده پرکننده انتخاب شده و ویژگی های ساختاری بیمار. هنگامی که اثر مورد نظر پرکننده کاهش می یابد، فرآیند مداوم با استفاده مکرر تشدید می شود.

مهمترین نکاتی که در استفاده از فیلرهای پوستی باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده از فیلرهای با کیفیت قابل اعتماد، تخصص فردی که فیلر را اعمال می کند و ارائه شرایط بهداشتی استفاده می باشد. بنابراین، خطر عوارض جانبی برنامه به حداقل می رسد. وجود تورم، قرمزی و کبودی خفیف در محل تزریق پس از انجام عمل طبیعی است و این اثرات در عرض چند روز از بین می روند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *