درمان بریس لاستیکی چقدر طول می کشد؟

لاستیک بریس در آخرین مرحله درمان های ارتودنسی زمانی که دندان ها به موقعیت یا شکل دلخواه نرسند استفاده می شود. این لاستیک ها به براکت ها متصل می شوند و به وضعیت مطلوب دندان ها کمک می کنند. فقط دندانپزشک شما می تواند دقیق ترین اطلاعات را در مورد مدت زمان استفاده از بریس ها به شما بدهد. بسته به روند درمان بریس، اندازه لاستیک های بریس برای استفاده در شکل های مورد نظر دندان ها ممکن است متفاوت باشد.

اگر درمان بریس با لاستیک بریس پشتیبانی می شود، باندها باید به طور مداوم استفاده شوند تا دندان ها به موقعیت مورد نظر برسند. این لاستیک ها باید همیشه استفاده شوند به جز غذا خوردن. در غیر این صورت دوره درمان طولانی تر می شود زیرا دندان ها به حالت مطلوب نمی رسند. الاستیک های دندانی که می توانند در آخرین مرحله درمان ارتودنسی مورد استفاده قرار گیرند، ممکن است به دلیل ساختارشان خراب یا بشکنند. وقتی می شکند یا شل می شود، فایده ای ندارد، بنابراین باید تعویض شود. علاوه بر این، دندانپزشکان توصیه می کنند که این لاستیک ها معمولاً هر 24 ساعت یکبار تعویض شوند. مدت زمان درمان بریس با توجه به کجی و کج بودن دندان های فرد متفاوت است. با این حال، روند درمان بریس به طور خاص برای فرد برنامه ریزی شده است.

لاستیک بریس چگونه متصل می شود؟

دندانپزشک شما نحوه قرار دادن لاستیک بریس را به طور دقیق و عملی به شما نشان می دهد. ترتیب نصب لاستیک ها و آج ها متفاوت است. کجی یا کج بودن دندان های افرادی که بریس دارند ممکن است در دندان های مختلف ظاهر شود. به همین دلیل از آنجایی که از لاستیک های بریس برای اصلاح دندان ها استفاده می شود، ترتیب قرارگیری دندان ها بر روی آنها متفاوت است. تکنیک و توالی مورد استفاده در هنگام قرار دادن لاستیک بریس بسیار مهم است. هنگام نصب لاستیک ها باید آنها را به ترتیب صحیح روی آج درست قرار دهید و آن را به یک روال تبدیل کنید. پس از چند بار تلاش به لاستیک عادت خواهید کرد و در مراحل جابجایی مشکلی نخواهید داشت. این لاستیک های بریس به صورت بسته به افراد فروخته می شود. افراد ملزم به همراه داشتن این بسته یا تعداد معینی لاستیک هستند. زیرا این لاستیک ها را باید در حین صرف غذا درآورید و دوباره پوشید. با این حال، لاستیک ها می توانند تحت هر شرایطی بشکنند یا شل شوند. در چنین مواقعی باید لاستیک ها را تعویض کنید.

آیا پوشیدن بریس لاستیکی اجباری است؟

اگرچه بریس ها توسط اکثر افراد شناخته شده نیستند، اما برای افراد در روند درمان اهمیت زیادی دارند. در درمان بریس، لاستیک بریس از اهمیت بالایی برخوردار است. چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد لاستیک بریس وجود دارد. الاستیک های بریس، آخرین لمس در درمان های ارتودنسی نامیده می شوند. برای ترمیم روابط مشکل دار بین دندان ها استفاده می شود.

بریس ها؛ این یک درمان دندانپزشکی ارجح برای چینش دندان های تغییر شکل یافته است. ضمن نشان دادن استفاده از بریس، لاستیک های دندانی توسط دندانپزشکان به افراد داده می شود. این لاستیک ها روی براکت هایی قرار می گیرند که در قسمت های خاصی از دندان ها قرار دارند. به این ترتیب به چیدمان کامل در شکل کمک می کند. با این حال، این لاستیک ها در هر درمان اجباری نیستند. اگر توسط دندانپزشکان توصیه نشده باشد، ممکن است برای تسریع درمان استفاده نشود.

پرانتز رنگ های لاستیکی

رنگ لاستیک های بریس موضوعی است که کاملا به زیبایی ظاهری مربوط می شود. هدف و عملکرد همه لاستیک های بریس یکسان است. با این حال، اگر بریس های شما رنگی باشد یا رنگی بپوشید که با روحیه، مقصد و لباس روزانه شما مطابقت داشته باشد، بریس های شما را جذاب تر می کند. شما می توانید رنگ های زیادی مانند زرد، آبی، سفید، سبز، قرمز و شفاف را در هر زمان انتخاب کنید. لاستیک های بریس رنگی گران تر از لاستیک های شفاف هستند. با این حال، از نظر عملکرد و کاربرد، همان وظیفه را بر عهده می گیرد. شما می توانید این رنگ های یافت شده را با ارزیابی آنها از نقطه نظر زیبایی شناسی مقایسه کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه درمان بریس مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *